voldy

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Lord Voldemort - 28 december 2011 14:21

                                                  

                Hello blubbleblubbbloggen!
Ni ville höra del 2 av mitt ondskefulla julfirande va! Då ska ni få det! >:-D
                                                  

         
                                                  

                 Voldys jul, del 2:
Var var jag nu igen? Just det jag tittade på Bellatrix och började dagdrömma lite... (exakt hur den drömmen såg ut är allra högst PRIVAT!!).
Sen började Bella, Narcissa och några andra småtomtar jag inte sett förut började bråka, rikigt barnsligt faktiskt så jag gick därifrån.
Satte mig i en fåtölj och tog upp någon wannabe-tidning som typ hette "Så tar du över världen!", den handlade mest Avada Kedavra, Crucio och att man ska smyga sig på sina offer... Boring!
Men sen var det bara lite vanligt, jag gick runt och Cruciatus-förbannade ett par Dödsätare utan anledning och lite sånt...


Sen hörde jag hur Bella ropade "Mat! Voldy, hit, NU!"! Äntligen mat! Och där vid bordet där det rymdes 599 Dödsätare (en blev dissad ewe) och det fanns MASSOR av mat och gott, farbror Gurgensteins kokta dödskorv, renblodsfilé med extra dödssmak, Ni-Vet-Vems Dödsätarbönor i Dödliga smaker (jag har inte kommit med det receptet, det är nån konstig fabrik O.o), skelletsfluff och MYCKET mer!
Och sen, ni vet, åt vi liksom...
Och nu, ÄTNLIGEN dax för paketöppning!
Jag fick vara "tomten" som delar ut paketen  '-'. Inte för att det är speciellt jobbigt det är ju bara att Wingardium Leviosa paketen så flyger dom till rätt person. Så först snappade jag åt mig Bellas paket (som var till mig Sen skickade jag iväg dom 450 andra paketen till 450 Dödsätare (inte till Bella) och gissa vad dom fick! En.... LAPTOP från Dödsgiganten! Så nu kan alla dom följa min blogg! >:-D
Och det vi alla väntat på: vad jag gav Bella! Jag gav det avlånga paketet tilll henne personligen och när hon öppnade den fick hon se.... INGENTING! För jag gav henne min finaste onsyliga trädstam!
Jag som trodde det var det mest kvinnliga som fanns, men hon rynkade på näsan och sa typ "Äh... tack...Voldy...".
Nu blev jag ju ledsen! :'(


Så, det var alltså min jul! Hyfsat ond... >:-D


                                            ~Dagens Elakhet~

Skrattade åt Slingersvans brutna ben och hånade honom! MOHHAAAHAHA!


//

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards