voldy

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

6 dagar kvar!!!

Av Lord Voldemort - 18 december 2011 16:04

Hej bloggelibloggen min!

Gissa vad? Idag är det 6 dagar kvar tills julafton!!!!!!! Jippi!! Jag längtar sååå mycket!

Imorgon ska jag nog baka Fudge (om förstår vad jag menar ). Haha, nä kanske till och med lite lågt för Mörkrets Herre att döda trolldomsministern så här före jul... Aja, skriver upp det på min att-göra-lista efter julfreden...

Dödsätarna ska fira hos Malfoys på julafton så hänger nog med dit också.
Jag tror jag köpt den absolut bästa presenten till Bellatrix, jag är faktiskt väldigt impad av mig själv att jag vet så mycket om vad en kvinna gillar!
Vill ni veta vad jag köpte till henne? Det säger jag inte, mohahahaha!
Jag är såå elak! >: D

Och ni måste kolla in min nya header, visst är den såå häftig!!!!!! :D

Blev skit nöjd faktiskt. Har ni sett ett vackrare face än Dracos? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! >: D

Btw, idag såg jag att jag haft en läsare, min första läsare!!! YAY!
Tänk att jag efter bara 4 månader fick en läsare!?
I WILL BE POPULAR!!!!!!!!!

// Kramar från en väldigt upprymd

 
 
Ingen bild

Lizzie Lovegood

18 december 2011 22:08

Ja' gillar Dracos fejs, på bilden alltså... *låta drömmande som Luna*

 
Voldy

Voldy

18 december 2011 22:12

Å, ja, han ser så... rädd ut...xD *låta drömmande tillbaka*

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Alice

Alice

19 december 2011 14:56

Snygg header, my Lord :D diggar den som fan.

Och jag tror jag har precis hittat en blogg jag kommer följa 8D

Ska jag hjälpa till att baka Fudge? *ondska*

http://www.nogg.se/InspiredPsycho

 
Ingen bild

lilla miss Dolder

19 december 2011 15:24

nämen hej vad fin blogg du har Voldy.

/din avlägsna släkting Timja Dolder

 
Voldy

Voldy

19 december 2011 15:40

Alice:
Man tackar, man tackar. :D

JA! VOLDY WILL BE POPULAR!!! :D

Visst, visst, anslut dig till Dödsätarna, så hittar vi nog ett passande jobb för dig. *ondskefullt flin*

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Voldy

Voldy

19 december 2011 15:42

lilla miss Dolder:
Har man sett, en släkting säger du? O.o
Jaja, welcome to the Deatheaters! :D

Och tackar, tackar, blev riktigt nöjd med den fina rosa färgen! xD

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lizzie Lovegood

19 december 2011 17:23

LIZZIE OCKSÅ VILJA VARA DEATHEATER!!! >8D

 
Voldy

Voldy

19 december 2011 19:19

YAY! Welcome to the dark side! (we have much better cookies ^^)

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vampyren

19 december 2011 19:33

heej, har du någon saftig människa med ljuvt blod att bjuda på?
hoppas du har det annars kanske jag biter dig.
mej kan du inte döda för vampyrer är odödliga.

 
Voldy

Voldy

19 december 2011 19:49

HUR VÅGAR DU HOTA LORD VOLDEMORT!!!! D:

Annars så är Lucius Malfoy en väldigt oduglig Dödsätare, fast han är renblod så han kanske är i din smak. ^^

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

The Ghost

19 december 2011 21:24

Får jag komma och hemsöka ditt hus?

 
Voldy

Voldy

20 december 2011 17:27

NEJ! Slingersvans är tillräckligt mycket gengångare. '-'

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tegelstenendupetarpåförattkommatilldiagongränden

20 december 2011 20:36

JAG ÄLSKAR DIN HEADER 8D

...och mig själv, förstås. Jag är sjukt viktig '-'

 
Alice

Alice

21 december 2011 11:00

Jag joinar Dödsätarna mer än gärna :D

http://www.nogg.se/InspiredPsycho

 
Voldy

Voldy

21 december 2011 15:27

tegelsten (osv, osv, osv)

TACKAR! Den äger. 8)

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Voldy

Voldy

21 december 2011 15:27

Alcie:
Duktig tjej, så ska det låta. ^^

http://voldy.bloggplatsen.se

 
Alice

Alice

21 december 2011 20:32

Awesome :D visst är jag duktig?

http://www.nogg.se/InspiredPsycho

 
Ingen bild

Thunder

22 december 2011 13:53

Snygg blogg Voldy :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lord Voldemort - 21 mars 2012 14:18

HÄÄÄÄJ BLÅÅÅÅGGEN!:D:D:D:D:D:D:D oj caps lock var visst på ^^   Jo, det jag ville säga är att jag är så fruktansvärt ont glad idag :DDD Vill ni vet varför? (vissa frågor behöver inga svar, JAG VET ATT NI VILL VETA >:D) Jo, det är så här att ...

Av Lord Voldemort - 17 mars 2012 18:25

Hellå, hellö, helloåö blöoåggen! <33333   Omg, det är äntligen lördag. <3 Många tror inte att jag - Mörkrets Herre har någon speciell realtion till lördagar, och delvis är det väl sant eftersom att...ja, att Avada Kedavra och Crucio:a män...

Av Lord Voldemort - 14 mars 2012 15:10

Jag känner mig mobbad. Jag förstår inte hur man kan göra så här mot andra. Det är hemskt. Det är tragiskt. Det är obeskrivligt.   Jo, hem kära bloggläsare, det är så här att jag har lagt märke till en sak. Igår satt jag och surfade och googlade l...

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 17:07

Jag är arg. Eller azzå, jag ska inte döda Narcissa, som Avada Kedavra men jag är inte glad på henne nu. Och jag ska försöka göra livet surt för Lucius.   Jo, det är så här att den här jävla Narcissan gör inget annat än att fangirla. Jag har ing...

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 16:25

TJATJA blöggibloggelibloggbloggen! Som ni vet har jag ju typ inte bloggat på hur läänge som helst. Och..o-och orsaken är liksom den att...ja, ni kanske har kommit underfund med det, men för mig kom det helt oväntat...saken är det att jag...jag...ja...

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards