voldy

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Jag skall döda Narcissa

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 17:07

Jag är arg.

Eller azzå, jag ska inte döda Narcissa, som Avada Kedavra men jag är inte glad på henne nu. Och jag ska försöka göra livet surt för Lucius.


Jo, det är så här att den här jävla Narcissan gör inget annat än att fangirla. Jag har inget emot fangirling, så länge man fangirlar mig. Men Narcissa fangirlar massor av töntband och artister som dessutom är MUGGLARE!!!! typ One Direction, Justin Bieber, Danny och Eric Saade, det kommer förstöra mitt rykte totalt när det kommer fram att jag - den ondaste ondingen i hela Universum kan namnen och har hört töntiga tonårspojkas band och artister och dessutom vet att vad dom heter!!!!!!

Mitt mugglarhatande hjärta klarar inte av det här!


Vad tycker ni jag ska skicka ut Lucius på för egentligen onödigt och överdrivet jobbigt uppdrag? >: D

Jag har några planer, men jag skulle behöva ännu fler onda tips! :D


Blev rätt kort inlägg, men nu blev jag så exalterad att jag måste sluta, mina (döde..ehehe..) terapeut sa att det inte var bra med såna här starka humörsvängningar...

 
 
Ingen bild

Fang

12 mars 2012 15:13

Ta all Lucius mat och ge den till mig!

Lord Voldemort

12 mars 2012 15:18

*Hrm *hrm, det bor som vi alla vet bara snobbar i Malfoys Manor, därför kommer dom ju bara köpa ny mat. O.o
Och då tjänar ju bara du på det, och jag gör så att andra förlorar inte tjänar.

 
Ingen bild

Vic W.

12 mars 2012 17:00

Att göra livet surt för Lucius är en jättebra idé! (Gillar inte honom)
Vad sägs om att anställa honom som husalf hos någon ELAK (Det står med stora bokstäver för att det verkligen måste vara en elak person)?
Då får du komma ihåg att skicka bilder till mig! (Jag tror att min morbror vill se dem)
Härlig blogg föresten! :D

Lord Voldemort

14 mars 2012 15:07

Tack för berömmet, jag vet att jag är värsta proffsbloggaren >8D
Jag vet inte, jag tror inte så många vill ha en sån ful gubbe som husalf...

 
Ingen bild

Ginny!!!!

13 mars 2012 18:52

Gå och råna Gringotts och ta allt guld de har! >:) (lätt som en plätt för dig: hota svartalferna!)

Lord Voldemort

14 mars 2012 15:09

Det känns så amatörigt liksom, nästa gång jag slår till ska hela världen ge sig vika, så jag måste hålla lite låg profil ^^

 
Ingen bild

Ginny!!!!

13 mars 2012 19:13

Jag vet! Skicka honom till att undervisa Mugglarstudier på Hogwarts! >:D Han ska berätta en massa om att mugglare är bra och en massa annat strunt....det kommer ta död på honom!

Lord Voldemort

14 mars 2012 15:09

Hm, ja, det vore något, men då får ju barnen lida av en dålig lärare! :O

 
Jolly Jumper

Jolly Jumper

14 mars 2012 15:45

Först och främst: du är den ondaste, mörkaste, coolaste bloggaren jag vet! Om du inte var kär i Bellatrix hade jag varit dökär.
Hur som helst,skicka Lucius till den där franska magiflickskolan för att förklara krig och stjäla deras pengar, sedan låter du anordna ett bakhåll där det hoppar fram flickor och mobbar hans utseende.... Var noggrann med att låta kasta en crusiatusförbannelse på dem först!

http://jumper.bloggplatsen.se

Lord Voldemort

14 mars 2012 16:09

Tack, vad smickrad jag blir!
Åh, det där läte ju inte helt fel, jag ska fundera på saken ;)

 
Ingen bild

Vic W.

14 mars 2012 16:35

Men det är ju många som har mycket fulare husalfer än så. Det skulle vara kul efterom han är så himla dum mot husalferna och så plötsligt är han en själv. Och han skulle inte stå ut med att gå runt i ett gammalt örngott. Men det finns säkert många andra ondskefulla saker att göra mot honom. :D

Lord Voldemort

14 mars 2012 16:51

Duuu, Lucius är fulare än alla andra husalfer jag någonsin mött, och jag har sett mååånga xD
Ja...MOHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

 
Ingen bild

Ginny!!!!

14 mars 2012 21:48

Vad sägs som att göra honom osynlig??? Ingen kommer se honom och (om du vill) inte höra honom! Han kommer bli såååååååååååå irriterad!!! Sedan gör du honom synlig just när han börjar tycka det är kul att göra saker när ingen ser, så vet han inte att han är synlig och gör fortfarande en massa saker (pekar finger, gör grimaser...) och ahn gör bort sig!

Lord Voldemort

15 mars 2012 18:37

Hm, vi får se... >:-D

 
Ingen bild

Ellen

18 mars 2012 17:04

Stjäl Dracos kläder. Hela familjen Malfoy kommer att bli galen, Herre :3

Lord Voldemort

19 mars 2012 16:16

Ja, Draco är ju väldigt fåfäng. Får tänka på saken. ^^

 
Ingen bild

En Person :D

21 mars 2012 17:25

HÄLL KLISTER I DEN SNOBBENS HÅR! 8''''''''''3 Eller i Dracos/Narcissas hår >8D

Lord Voldemort

21 mars 2012 17:37

Hm, det kanske... MOHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA! >:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lord Voldemort - 21 mars 2012 14:18

HÄÄÄÄJ BLÅÅÅÅGGEN!:D:D:D:D:D:D:D oj caps lock var visst på ^^   Jo, det jag ville säga är att jag är så fruktansvärt ont glad idag :DDD Vill ni vet varför? (vissa frågor behöver inga svar, JAG VET ATT NI VILL VETA >:D) Jo, det är så här att ...

Av Lord Voldemort - 17 mars 2012 18:25

Hellå, hellö, helloåö blöoåggen! <33333   Omg, det är äntligen lördag. <3 Många tror inte att jag - Mörkrets Herre har någon speciell realtion till lördagar, och delvis är det väl sant eftersom att...ja, att Avada Kedavra och Crucio:a män...

Av Lord Voldemort - 14 mars 2012 15:10

Jag känner mig mobbad. Jag förstår inte hur man kan göra så här mot andra. Det är hemskt. Det är tragiskt. Det är obeskrivligt.   Jo, hem kära bloggläsare, det är så här att jag har lagt märke till en sak. Igår satt jag och surfade och googlade l...

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 16:25

TJATJA blöggibloggelibloggbloggen! Som ni vet har jag ju typ inte bloggat på hur läänge som helst. Och..o-och orsaken är liksom den att...ja, ni kanske har kommit underfund med det, men för mig kom det helt oväntat...saken är det att jag...jag...ja...

Av Lord Voldemort - 28 december 2011 14:21

                                                            
      Hello blubbleblubbbloggen!Ni ville höra del 2 av mitt ondskefulla julfirande va! Då ska ni få det! >:-D                                                                              ...

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards