voldy

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Lite vanligt lixom...! <3

Av Lord Voldemort - 19 december 2011 15:42

Idag har det typ varit en vanlig dag, busringt 118 800, stalkat Harry Potter, kastat Cruciatus-förbannelsen över Slingersvans några gånger och lite sånt... Jag tror också att jag håller på att åka på en förkylning, har nyst på Slingersvans lite ovanligt många gånger....


Förresten har ni hört den där asballa låten Sexy and I know it? Den är sååå jävla bra och jag håller verkligen med refrängen!!! :D
Jag har by the way också skapat ett Youtube konto där jag redan lagt upp en egen version av Sexy and I know it, den heter Evil and I know it!!!!!! > : D
Klicka HÄR för att komma till den (Like:a och kommentera! ^^)



Och eftersom jag är en ond nolifer så kommer jag börja med "Dagens Elakhet" där jag skriver en elak gärning jag gjort under dagen i 30 dagar, det blir ett perfekt sätt för mig att lära mig lite mer ondhet, känner att jag under den senaste tiden blivit godare och godare! :O
Jag vet att man egentligen ska börja med sånt här i början på en  månad, men Voldy skiter i sånt!                                         
                                                  

                                      
                                                  

                                   ~Dagens elakhet~
Idag morhotade jag ägaren för Bertie Botts bönor i alla smaker, så nu får jag hur mycket godis jag vill! Och det löser dessutom mitt lilla penga-problem jag haft på sistone; nu har jag en mindre sak att lägga pengar på! :D


Där ser ni barn, våld löser alla era problem. 8)


//

 
 
Ingen bild

lilla miss Dolder

19 december 2011 16:14

Vad bra! du är bra på att vara ond! du skulle kunna döpa om Bertie Botts bönor i alla smaker, här är några förslag:
1. Ni-Vet-Vems Dödsätarbönor i Dödliga smaker
2. Voldys Finfina bönor i Avada Kedavra smak
3. Lord Voldemorts bönor i alla smaker och lite till.
4. Renblodbönorna i Dödsätarsmak.

/Timja Dolder

 
Ingen bild

Lizzie

19 december 2011 17:27

Du vara elak!

 
Ingen bild

lilla miss Dolder

19 december 2011 17:36

hej Voldy, jag lagar ungspannkaka med fläsk till kvällsmat, vill du ha lite?

/Timja Dolder

 
klara

klara

19 december 2011 20:19

Hahah, grym blogg! ;D

http://bringmetohell.blogg.se

 
Alice

Alice

21 december 2011 11:03

Det är självklart att våld löser alla våra problem.
Inte bra att du blivit godare och godare my Lord :c
Hoppas det problemet löser sig snart och du är lika ond som vanligt.

Och krya på dig. Eller se till att smitta alla andra med förkylningen >:D

http://www.nogg.se/InspiredPsycho

 
Alice

Alice

21 december 2011 20:35

Det är väl självklart att våld löser alla problem, my Lord ^^
Där ser man, iaf en problem mindre :D önskar jag kunde mordhota folk så där. Eller vänta.. jag kan, eller hur? Jag är ju en Dödsätare :D

och btw, jag kan inte komma åt YT-kontot :c

Du får inte bli godare, my Lord, det är oacceptabelt! Hoppas din elakhet och ondska kommer tillbaka så som det var förr!

http://www.nogg.se/InspiredPsycho

 
Ingen bild

Bellatrix

23 december 2011 16:52

Asså, seg uppdatering

 
Ingen bild

Bellatrix

23 december 2011 17:23

åh voldie, du är så underbart elak <3 <3
och riktigt sexxieh :***
kan du inte lägga upp bilder på dig? och mig med såklart <3 <3
älzzkar digh herre!

 
Ingen bild

Okänd ewê

31 december 2011 11:55

Länken funkar inte D:

Lord Voldemort

31 december 2011 13:01

(Det var bara ett litet skämt, låten finns egentligen inte xD)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lord Voldemort - 21 mars 2012 14:18

HÄÄÄÄJ BLÅÅÅÅGGEN!:D:D:D:D:D:D:D oj caps lock var visst på ^^   Jo, det jag ville säga är att jag är så fruktansvärt ont glad idag :DDD Vill ni vet varför? (vissa frågor behöver inga svar, JAG VET ATT NI VILL VETA >:D) Jo, det är så här att ...

Av Lord Voldemort - 17 mars 2012 18:25

Hellå, hellö, helloåö blöoåggen! <33333   Omg, det är äntligen lördag. <3 Många tror inte att jag - Mörkrets Herre har någon speciell realtion till lördagar, och delvis är det väl sant eftersom att...ja, att Avada Kedavra och Crucio:a män...

Av Lord Voldemort - 14 mars 2012 15:10

Jag känner mig mobbad. Jag förstår inte hur man kan göra så här mot andra. Det är hemskt. Det är tragiskt. Det är obeskrivligt.   Jo, hem kära bloggläsare, det är så här att jag har lagt märke till en sak. Igår satt jag och surfade och googlade l...

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 17:07

Jag är arg. Eller azzå, jag ska inte döda Narcissa, som Avada Kedavra men jag är inte glad på henne nu. Och jag ska försöka göra livet surt för Lucius.   Jo, det är så här att den här jävla Narcissan gör inget annat än att fangirla. Jag har ing...

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 16:25

TJATJA blöggibloggelibloggbloggen! Som ni vet har jag ju typ inte bloggat på hur läänge som helst. Och..o-och orsaken är liksom den att...ja, ni kanske har kommit underfund med det, men för mig kom det helt oväntat...saken är det att jag...jag...ja...

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards