voldy

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Lord Voldemort - 21 mars 2012 14:18

HÄÄÄÄJ BLÅÅÅÅGGEN!:D:D:D:D:D:D:D

oj caps lock var visst på ^^


Jo, det jag ville säga är att jag är så fruktansvärt ont glad idag :DDD Vill ni vet varför? (vissa frågor behöver inga svar, JAG VET ATT NI VILL VETA >:D) Jo, det är så här att Mörkrets Herre/Voldy/The Dark Lord/Mörkrets Herre/Gulle-snutt-ormen (dammit där slank ett smeknamn för mycket ur tangentbordet mitt..............). I alla fall så har jag köpt en wPhone!!!!!!!!! (W står för wizard, Voldy kan det här med förkortningar  ).

Omg asså, jag verkligen älskar den, den är så underbar1!!111!!!!! Det är liksom en trollstav (specialbeställde så jag fick en som såg ut som fläderstaven ^^) och så kan man väckla ut den så det blir stor skärm med automatisk 3D bild och man kan, bara av att trycka på en knapp ta ett minne från hjärnan och bevara på minneskortet och så finns det massor av spel att ladda hem!!!!!


Ni vet det där spelet Draw Something där man typ ritar och gissar typ, DET SPELAR JAG 24/7!!! Jag har till och med "fixat" ( absoluuuuut inte mordhotat........) en av dom som skapade det där så jag kan ha spel med alla mina 623,5 (hur mycket han än vill, är Draco inte en fulländad Dödsätare punkt) Dödsätare, MOHAHAHAHAHAHAAHAHA! >:D


Det var allt för idag era små Jag-Vill-Veta-Allt-Om-Voldemorts-Liv-Och-Älskar-Allt-Saftigt-Skvaller-På-Hans-Blogg-bloggläsare! ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards