voldy

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Lord Voldemort - 17 mars 2012 18:25

Hellå, hellö, helloåö blöoåggen! <33333


Omg, det är äntligen lördag. <3

Många tror inte att jag - Mörkrets Herre har någon speciell realtion till lördagar, och delvis är det väl sant eftersom att...ja, att Avada Kedavra och Crucio:a människor är ju lite som mitt lördagsmys, men på just lördagar är den ända dagen på veckan jag tillåter mig själv att inte jobba på planer om att ta över värlen, döda Harry Potter osvosv (eftersom jag är en proud och true Slytherinare så är jag ambitiös när det gäller att nå mina mål).

Och ni alla känner ju till den där amazing känslan att vara ledig, så jag NJUTER och lever mitt odödliga liv.


Vill ni kanske höra om min supermegafoxyawesomehot lördag? :D (Jag väntar inte på något svar eftersom jag VET att ni alla vill ^^)

Jag vaknade som alla andra dagar i min fina säng, åt lite honungsflingor osh lite sånt till frukost och så typ lite vanligt blalbalblablablablablablabla, mobbade Slingersvans,funderade över vilka Dödsätare jag bör tortera imorgon och sedan tvingade jag Slingersvans att transferera sig till Svartvändargränd till Dark & Yummy för att köpa godis till mig.

Och han kom hem med 5,678 kilo med mitt favvogodis Avada Kedavra-kolor, Darkiga Dark bönor i alla onda smaker, Snigelkarameller med mörka kastanjer och Crucio Lollipops, vad är erat favvogodis?


Nu ska jag ha en mumsigt ond kväll och bli sockerhög, så byebyebye bloggsie!!! >:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards