voldy

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Lord Voldemort - 14 mars 2012 15:10

Jag känner mig mobbad. Jag förstår inte hur man kan göra så här mot andra. Det är hemskt. Det är tragiskt. Det är obeskrivligt.


Jo, hem kära bloggläsare, det är så här att jag har lagt märke till en sak. Igår satt jag och surfade och googlade lite, när jag googlade på mig själv förväntade jag mig att se massor av beundrarbrev från folk som dyrkar mig, men där istället hittar jag bara en massa förumjukande bilder på mig, DET VAR HEMSKT! Jag känner mig så mobbad och utanför, hur kan folk göra så här mot mig??!! Jag har aldrig brytt mig om offer eller utsatta för något som nätmobbning, men nu när det gäller mig så är det en helt annan sak!!! Jag är helt enkelt en mycket värdefullare person, som absolut inte borde råka ut för sånt här. MAN GÖR INTE SÅHÄR MOT LORD VOLDEMORT!



Från: Lord Voldemort

Till: Alla er som gör er lustiga av Lord Voldemort

Hälsning:

VARFÖR?! VARFÖR GÖR NI SÅ HÄR MOT MIG???!! Visst, jag dödar folk och uppmuntrar slaveri och så, MEN DET GÖR INTE ATT JAG FÖRTJÄNAR DET HÄR!! Så till alla er från mig: AVADA KEDAVRA!


Jag var verkligen tvungen att skriva av mig, för jag tycker inte det här är rätt. Att mobba och reta personer i din omgivning eller på nätet är helt ok, men det är INTE okej att reta, göra sig lustig eller mobba Lord Voldemort!!!! Jag är en fruktansvärt snygg och häftig individ som som inte förtjänar det här!


Ha en ond dag, alla fina läsare KRAM! (nej vänta, stryk det sista, ni får...en klapp på ryggen, det är manligt 8D)

/Voldy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards