voldy

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 17:07

Jag är arg.

Eller azzå, jag ska inte döda Narcissa, som Avada Kedavra men jag är inte glad på henne nu. Och jag ska försöka göra livet surt för Lucius.


Jo, det är så här att den här jävla Narcissan gör inget annat än att fangirla. Jag har inget emot fangirling, så länge man fangirlar mig. Men Narcissa fangirlar massor av töntband och artister som dessutom är MUGGLARE!!!! typ One Direction, Justin Bieber, Danny och Eric Saade, det kommer förstöra mitt rykte totalt när det kommer fram att jag - den ondaste ondingen i hela Universum kan namnen och har hört töntiga tonårspojkas band och artister och dessutom vet att vad dom heter!!!!!!

Mitt mugglarhatande hjärta klarar inte av det här!


Vad tycker ni jag ska skicka ut Lucius på för egentligen onödigt och överdrivet jobbigt uppdrag? >: D

Jag har några planer, men jag skulle behöva ännu fler onda tips! :D


Blev rätt kort inlägg, men nu blev jag så exalterad att jag måste sluta, mina (döde..ehehe..) terapeut sa att det inte var bra med såna här starka humörsvängningar...

Av Lord Voldemort - 11 mars 2012 16:25

TJATJA blöggibloggelibloggbloggen!

Som ni vet har jag ju typ inte bloggat på hur läänge som helst. Och..o-och orsaken är liksom den att...ja, ni kanske har kommit underfund med det, men för mig kom det helt oväntat...saken är det att jag...jag...jag lider av deprission! Så, då var det sagt.

Det har hållit på länge, men det var först på Nyårsafton det liksom bröt ut; jag började helt plötsligt gråta och lägga mig ner på golvet och sprattla som ett litet barn... Bella började typ skrika nånting om att jag var ett freak och transförerade sig hem, Lucius, du tror kanske att du var diskret, men jag såg nog att du smet för att du inte ville hjälpa mig DU SKA FÅ FEDT MED SPÖ NÄR VI SES IGEN!, och Slingersvans fatta typ ingenting och började sjunga en vaggvisa för mig, men när jag sa åt honom att inte vara så idiotig ringde han St. Mungos. Så då kom typ Mungosarna och så vidare...

Efter ett par dagar hade jag äntligen slutat böla och då fick jag lov att åka hem, men en tid hos en terapeut.

Terapeuten sa att jag led av stark deprission och hon förklarade för mig att det var pga den jag dödade folk hela tiden. Jag blev alldeles paff, jag trodde ju det helt enkelt var min hobby att döda - precis som vissa andra älskar att fangirla sönder One Direction (hjälp, jag vet vad ett muggle-pojkband heter, omg jag hatar dig Narcissa!!!!) eller sjunga om enhörningar. Hon sa åt mig att jag inte fick bli för upprörd och förbjöd mig att mörda mer folk. Men när hon gick igenom vad för kost jag skulle äta gick hon för långt, JAG ÄTER VAFAN JAG VILL OCH JAG DÖDAR VEM FAN JAG VILL, KVINNA! Och ja, då råkade jag liksom Avada Kedavra henne...hehe...


Det var väl allt för den här gången, PÖSS PÖSS!

Kram Voldy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga Voldy! >8D

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du ska vara mitt (Voldys/Voldemorts)och wPhones ship?
 Woldy
 Volderphone
 WLordphone
 Världens-Awesomigaste-Person + en mobil

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Voldys Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards